Marketing partnerski czasem może Cię zwieść na manowce
Marketing partnerski czasem może Cię zwieść na manowce
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak działają oszustwa partnerskie, to koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czy internetowi doradcy Cię oszukują i co to ma wspólnego z sieciami społecznościowymi.
Na przestrzeni ostatnich lat, marketing afiliacyjny w branży zakładów sportowych i kasyn online stał się poważnym biznesem. Jest wiele rodzajów stron partnerskich, z których część skupia się tylko na jednej gałęzi przemysłu (zakłady sportowe, poker, kasyno online), podczas gdy inne starają się być serwisami partnerskimi typu wszystko w jednym.
Wszystkie te strony mają tylko jeden cel, którym jest zarabianie na swoich użytkownikach, a zysk ten można osiągnąć na różne sposoby (uczciwe i nieuczciwe). Dlatego zdecydowaliśmy się napisać ten artykuł i zwrócić uwagę naszych czytelników na to, że oprócz uczciwych stron partnerskich, istnieją również takie, których jedynym celem jest czerpanie zysków ze strat swoich użytkowników, co w żadnym wypadku nie jest dobrym sposobem na robienie interesów.
Jak zauważyć różnicę między uczciwą a nieuczciwą stroną partnerską z poradami?
Czasy, kiedy konieczne było spędzanie godzin na czytaniu różnych forów i grup dyskusyjnych w celu znalezienia prawidłowych i sprawdzonych informacji przez zaufanego doradcę już dawno minęły. Fora i grupy dyskusyjne odeszły do lamusa wraz z rozwojem sieci społecznościowych, a doradcy przerzucili się z forów na sieci społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter, a ostatnio także Instagram.
Wraz z rozwojem Internetu, świat zakładów sportowych i kasyn online ewoluował z dnia na dzień i coraz trudniej jest znaleźć uczciwych i chętnych do dzielenia się swoimi przewidywaniami doradcówl zupełnie za darmo. Oczywiście, są jeszcze tacy ludzie, ale niezwykle trudno jest odfiltrować dobrych ekspertów spośród tych, którzy próbują oszukiwać. Dla tych, którzy nie do końca wiedzą, czym są doradcy, zwani też tipsterami - są to osoby, które pracują w zespole i regularnie piszą darmowe (lub płatne) analizy i przewidywania przebiegu wydarzeń sportowych. Piszemy o tym, ponieważ ostatnio trendem stało się tworzenie małych stron oferujących usługi tipsterów (za darmo lub za określoną cenę), a także stron z recenzjami najlepszych bukmacherów sportowych, które tak naprawdę są stronami partnerskimi. Aby nie generalizować, istnieją strony, które są afiliacyjne i które faktycznie wykonują swoją pracę uczciwie. Strony te mogą zarabiać na stratach swoich użytkowników, ale nigdy nie próbują celowo nakłaniać użytkowników do wydawania dużych sum pieniędzy.
Głośne, natrętne i drażniące
Istnieje kilka rzeczy charakterystycznych dla każdej nieuczciwej strony partnerskiej, a te rzeczy, lub sygnały, mogą pomóc Ci w porę zauważyć, że strona, którą odwiedziłeś, lub konto w sieci społecznościowej, jest z pewnością prowadzone przez osobę, która nie dba o to, czy osiągniesz zysk, czy nie. Po pierwsze, na portalach społecznościowych, takie konta mają dużą liczbę followersów (60k-70k, czasami nawet więcej), którzy z pewnością nie są organicznie pozyskanymi obserwującymi, ale są w większości płatnymi followersami, tzw. botami. Taka liczba obserwujących wpływa negatywnie na obstawiających, którzy uważają, że duża liczba obserwujących automatycznie gwarantuje wysoką jakość usług, co z pewnością nie jest prawdą.
Oprócz dużej liczby obserwujących, z reguły wszystkie nieuczciwe strony partnerskie mają niezwykle kolorowy i nachalny design strony internetowej lub konta w mediach społecznościowych, z wieloma wizualnymi bodźcami oddziałującymi na podświadomość obstawiającego. Chodzi tu przede wszystkim o zdjęcia łatwego życia, dużych sum pieniędzy, drogich samochodów i drogiej biżuterii.
W przeciwieństwie do nich, uczciwe strony partnerskie starają się dostarczyć swoim użytkownikom jak najwięcej dokładnych i precyzyjnych informacji na temat tego, jak wygrać z bukmacherami i kasynami online, nie reklamują łatwego zarobku ani nie promują podejrzanych stron z zakładami sportowymi tylko po to, aby osiągnąć własny zysk.
Tworzą artykuły edukacyjne i uczciwe recenzje bukmacherów sportowych, i w ten sposób promują branżę zakładów sportowych, uczciwie zarabiając na swoich prowizjach. Nawet jeśli oferują analizy i zakłady na swoich stronach, nigdy nie próbują oszukiwać swoich użytkowników, ale w przejrzysty sposób przedstawiają swoje wyniki, bez względu na to, czy są one udane czy nie.
Jak branża zakładów sportowych postrzega konta partnerskie?
Obecnie tipsterzy i strony partnerskie działają na granicy szarej strefy w branży zakładów sportowych. Szczególnie nieuczciwe strony partnerskie zachowują się bardzo niepoprawnie i rzucają cień na te uczciwe, ponieważ dają wskazówki do wielu gier dziennie i po prostu "zmuszają" swoich użytkowników i czytelników do rejestracji na stronie i stawiania zakładów bez żadnego odpowiedzialnego zachowania.
Dobre strony - niektóre z nich są przyjazne dla urządzeń mobilnych i wymienione na bookmaker-expert.com - zawsze promują odpowiedzialny hazard i w ten sposób edukują swoich użytkowników o najważniejszych segmentach zakładów sportowych, takich jak zarządzanie pieniędzmi lub jakie są najlepsze systemy do zakładów sportowych.
Wnioski
Nieuczciwe konta partnerskie dotyczące zakładów sportowych i kasyn online to właściwie "rak" tej ciekawej branży. Jednak bardzo trudno jest znaleźć odpowiedni sposób na wyeliminowanie tego zjawiska. Wynika to przede wszystkim z faktu, że istnieje całkiem solidna liczba uczciwych stron, które zajmują się marketingiem partnerskim i dlatego byłoby to nie w porządku, gdyby marketing partnerski został całkowicie zakazany.
Gracze i zwolennicy powinni być jednak świadomi, że istnieją nieuczciwe strony partnerskie, które świadomie zmuszają ich do przegrywania, aby osiągnąć własny zysk, co jest naprawdę nieuczciwe i niemoralne. Zakłady sportowe powinny być rozrywką i czasem przynosić zyski, jednak korzystając z niskiej jakości kont partnerskich, na pewno nie osiągniesz zysku, natomiast najprawdopodobniej bardzo szybko zbankrutujesz.
Dlatego radzimy zachować ostrożność i szczegółowo przejrzeć historię postów i zakładów wszystkich stron, aby upewnić się, że nie trafiłeś na nieuczciwą stronę.
Marketing partnerski
Rekomendacja: 1 na 5 Popularność: 344 Opinie: 1